Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Χρ. ΣΥΡΚΟΣ: “ΤΕΛΟΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ”

Η παρουσίαση – Απάντηση του τέως Δημάρχου

  • Οι “συγγνώμες” που ζήτησε
  • Τα “ευχαριστώ” που έδωσε
  • Η προτροπή για ένωση των συνδυασμών της Αντιπολίτευσης

Έντεκα χρόνια από την δημιουργία της «Κίνησης», τρεις εκλογικές αναμετρήσεις, μία τετραετία διοίκησης και τρία χρόνια αμφισβήτησης του έργου του, ο τέως Δήμαρχος δηλώνει ότι ολοκληρώθηκε η πορεία του στην πολιτική.

Μία εβδομάδα μετά την συνέντευξη τύπου της Διοίκησης Στρατιώτη για το έργο της αποχέτευσης, και με την ευκαιρία της παρουσίασης του βιβλίου του, όπου αναφέρονται όλα τα τεκταινόμενα της τετραετίας 2003-2006, ο Χρ. Σύρκος έδωσε απαντήσεις, ζήτησε συγγνώμη σε όσους πίκρανε, προέτρεψε την αντιπολίτευση να προχωρήσει ενωμένη στις εκλογές του 2010, σύγκρινε τον εαυτό του με τον Κωνσταντίνο Κατακουζινό του γνωστού σήριαλ, και το μόνο που θέλει, είναι να διαγράψουμε κάθε «μελανή» σελίδα της πολιτικής του πορείας...


Αφήνοντας στην άκρη το λόγο που είχε ετοιμάσει, θέλησε να μιλήσει με λόγια της ψυχής: «Μέσα στο βιβλίο γράφω ένα καταπληκτικό ρητό “Ο μωρός εξαγγέλλει τι πρόκειται να πράξει, ο κενόδοξος τι έπραξε. Ο σοφός σιωπά για όσα έπραξε”. Θα ήμουνα πολύ ευτυχής αν ήμουν σοφός και είχα σωπάσει. Δυστυχώς σοφός δεν είμαι. Όμως μέσα στο βιβλίο άμα το διαβάσετε προσεκτικά, δεν αναφέρομαι στα έργα που έκανα εγώ. Αναφέρομαι στα έργα των συνεργατών. Ο κ. Ρούσσης (προϊστάμενος τεχνικών υπηρεσιών του Δήμου) μπορεί να σας πει τον τιτάνιο αγώνα που δώσαμε για να πετύχουμε 31 εντάξεις έργων της Ε.Ε. το έργο αυτό είτε είναι των 10.000 ευρώ είτε των 10.000.000 ευρώ χρειάζεται την ίδια προσπάθεια. Η τεχνική υπηρεσία γνωρίζει πως καθημερινά αγωνιζόταν για να κάνει το χατίρι του Δημάρχου και τελικά να υπερβάλλει τον εαυτό της. Τους ευχαριστώ όλους.»

«Ήθελα να σας πω το εξής: Απόψε σφραγίζεται, τελειώνει μια πορεία. Η δική μου παρουσία μέσα στα Δημοτικά δρώμενα έχει τελειώσει προ πολλού. Απόψε βάζω τη σφραγίδα της αποχώρησης μου. Θα ιδιωτεύσω. Θα γυρίσω στον ήσυχο και ειρηνικό βίο μου». «Θέλω να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου που ήσασταν απόψε μαζί μου. Ξέρω ότι μέσα στο βιβλίο μου έγραψα και πράγματα που ενόχλησαν κάποιους. Τώρα λέω δικαιολογημένα τους ενόχλησαν. Διότι αν το είχα σκεφτεί μερικά ίσως δεν έπρεπε να τα αναφέρω. Όσους πίκρανα τους ζητώ συγγνώμη από την καρδιά μου. Κάνω έκκληση σε όλους τους εμπλεκόμενους με τα κοινά. Νομίζω λόγω ηλικίας και λόγω εμπειρίας να έχω αυτό το δικαίωμα. Όχι να τους συμβουλέψω, αλλά να τους παροτρύνω να δώσουμε τα χέρια και όλοι ενωμένοι από δω και πέρα. Θέλω να πω στους δύο υποψήφιους Δημάρχους που είναι απόψε μαζί μας (κ.κ. Μαρινάκης και Σταμούλης) ότι τους ευχαριστώ από την καρδιά μου, τους τιμώ, τους σέβομαι, τους υπολήπτομαι και θέλω να τους πω καλό αγώνα, καλή δύναμη και να βοηθήσουν την πόλη τους. Πρέπει η πόλη μας να πάει μπροστά. Έχει πάρα πολλά προβλήματα. Ο δικός μας αγώνας ήταν η αποχέτευση. Η αποχέτευση, η αποχέτευση… Η οικογένειά μου μου έλεγε ότι «έχεις γίνει σαν τον Κωνσταντίνο Κατακουζινό με το αποχετευτικό δίκτυο». Δεν είχα τίποτε άλλο στο νου μου. Μου είχε γίνει μανία. Το έργο συντελέστηκε. Δεν οφείλεται σε μένα. Οφείλεται στην τεχνική υπηρεσία, στους υπαλλήλους του Δήμου, στους Αντιδημάρχους, στους υπουργούς που έβαλαν υπογραφές. Τους ευχαριστώ από την καρδιά μου. Θέλω να με αγαπάτε όπως σας αγαπάω και γω. Θέλω, αν υπήρξαν μελανές σελίδες στη πορεία μου, να τις διαγράψετε. Φυσικά έκανα λάθη, φυσικά πίκρανα συνεργάτες μου. Έβλεπα τα πράγματα από άλλη σκοπιά…»

Οι τελευταίες φράσεις χάθηκαν μέσα στο χειροκρότημα της κατάμεστης από φίλους, συνεργάτες, υποστηρικτές αίθουσας. Η συγκίνηση ήταν εμφανής σε όλους τους εμπελκόμενους, βλέποντας τον «δάσκαλο» και το Δήμαρχό τους να δηλώνει ότι ολοκλήρωσε την πολιτική του πορεία. Ανάμεσα σ’ αυτούς που τον συγχάρηκαν, ήταν ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου κ. Οικονομόπουλος, οι Βουλευτές κ.κ. Μπούρας, Βλάχος, Καντερές και Τόλιος, ο Δήμαρχος Ν. Περάμου κ. Φωτίου και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι και επικεφαλής των Συνδυασμών «Μέγαρα Νέο Ξεκίνημα» και «Ένωση Πολιτών» αντίστοιχα οι κ.κ. Μαρινάκης, Σταμούλης και ο Δημοτικός Σύμβουλος κ. Κεφαλόπουλος.